Retailerul german Lidl, prezent oficial pe piaţa locală din 2011 când a preluat reţeaua de magzine Plus, va angaja în acest an circa 250 de oameni, urmând a depăşi pragul de 4.000 de salariaţi. Compania va continua să facă angajări în contextul în care se extinde cu zece noi magazine în 2015, ajungând la 194 de unităţi de tip discount.
„Am încheiat anul 2014 cu 184 de magazine şi peste 3.800 de angajaţi care lucrează în reţeaua de magazine, în centrele regionale de distribuţie şi în sediul central. Şi în acest an avem în plan deschiderea de noi magazine, ceea ce atrage după sine crearea a aproximativ 250 de locuri de muncă. Acestui număr i se adaugă poziţiile deschise în cele trei sedii regionale şi în sediul central“, spun reprezentanţii grupului german.
De la preluarea oficială a Plus Discount în 2011 reţeaua de tip discount nu şi-a depus rezultatele financiare pe site-ul Ministerului de Finanţe. Astfel, ultimele date disponibile sunt cele aferente anului 2011, cand până la jumătatea anului a funcţionat încă reţeaua sub brandul iniţial. La finalul acelui an compania avea circa 2.300 de salariaţi, cu 1.500 mai puţini decât în prezent. De la momentul preluării celor 107 magazi-ne Plus, Lidl a mai deschis alte 78 din care unu în acest an, în Bucureşti, pe strada Prelungirea Ghencea. Investiţia într-un magazin Lidl este, potrivit informaţiilor ZF, de circa 1 mil. euro, sumă ce nu include preţul terenului, ci doar construcţia magazinului propriu-zis. Astfel, de la intrarea pe piaţă germanii au investit peste 100 mil. euro, suma incluzând şi costul terenurilor, potrivit datelor ZF. Preţul terenurilor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu